Importanta scrierii articolelor SEO este extrem de mare, pentru ca prin aceste articole se face optimizarea corecta si acceptata de Google a website-urilor.
Pe scurt, iata care sunt cele mai importante recomandari pentru scrierea de articole seo:
• Textul elaborat trebuie sa fie unic, chiar daca se pot folosi materialele de pe Internet, alte articole, acestea trebuie sa ramana doar informative, dupa care redactarea articolelor SEO trebuie sa fie folosind doar propriile cuvinte.
• Continutul este pentru oameni, optimizarea este pentru Google, ceea ce inseamna ca informatiile scrise in articolele SEO trebuie in primul rand oferite cititorilor care isi vor dori sa revine pe website.
• Folosirea paragrafelor si titlurilor este importanta pentru ca titlurile reprezinta cel mai bine ceea ce cauta cititorul ca informatie in articolele SEO, iar paragrafele ajuta in structurarea informatiilor, este aproape ca intr-un text literar, fiecare aliniat are o idee bine definita.
• Pozele sunt si ele importante, pentru ca vizualul este cel mai usor memorat si este mai explicit. Se considera ca retinem doar 10% din ce citim, dar 50% din ce auzim si vedem. Langa poze se lipeste atributul Alt.
Sunt cateva recomandari care trebuie respectate cu atentie si grija de catre scriitorii de articole SEO, pentru a contribui la optimizarea cea mai potrivita pentru clientii lor.
In privinta cuvintelor cheie, acestea sunt de o importanta si mai mare.
Cum se aleg aceste cuvinte cheie pentru articolele SEO? Desigur documentarea pentru stabilirea cuvintelor cheie este riguroasa si amanuntita. Aceste cuvinte cheie reflecta produsele care sunt vandute sau serviciile pe care le ofera un furnizor. Se recomanda folosirea tool-urilor pentru stabilirea cuvintelor cheie, de exemplu AdWords Keyword Planner, un serviciu foarte util.
Acest program gratuit ne ajuta sa identificam combinatiile, si ne arata cat de cautat este respectivul cuvant. Daca un cuvant are foarte multe cautari, putem incerca sa optimizam website-ul pentru respectivul cuvant.
Asa cum sunt numite cuvintele cheie, asa este si folosirea celor mai potrivite cuvinte de acest gen, o cheie in scrierea articolelor SEO, care astfel vor avea cautarile dorite pe Internet, apoi firma care a folosit respectivele articole va creste in topul cautarilor, vor atrage clienti din ce in ce mai multi, vor avea prin urmare cat mai multe vanzari, sau vor gasi mai usor clienti pentru prestarea serviciilor.
Articolele SEO, de obicei, nu sunt foarte lungi, au un maxim de 500-600 de cuvinte, in care trebuie sa fie concentrate informatii relevante, astfel ca cititorii se vor opri la articol si nu vor mai cauta alte informatii, vor fi atrasi de continut si astfel de articole seo isi vor atinge scopul lor de baza.
In concluzie, oricine isi doreste un website care sa aiba vizibilitate, fara care nu se poate supravietui virtual, trebuie sa apeleze la optimizarea SEO, care furnizeaza articole de calitate scrise de persoane cu experienta si pregatire corespunzatoare, care vor pune in lumina website-ul respectiv, pentru un ranking pe care il doreste orice companie care isi face aparitia pe piata online sau care doreste sa ramana pe pozitii cat mai de top, pentru companiile care exista de mult timp pe Internet.