Probleme obisnuite pentru iPhone 12 si cum sa le remediati

Probleme obisnuite pentru iPhone 12 si cum sa le remediati

0 Shares
0
0
0

Apple este unul dintre producatorii de top din industria telefoanelor mobile inteligente, si in mod evident fiecare persoana isi doreste un smartphone de la acest producator. Dispozitivele iPhone dispun de specificatii tehnice notabile, si desi un acumulator original iPhone in general are o capacitate de mAh mai mica decat un acumulator original Android, bateria iPhone rezista suficient de mult timp incarcata.

Cu toate acestea, unele dispozitive iPhone au anumite probleme, iar acest articol va prezinta care sunt unele dintre acestea, dar vestea buna este ca aflati si care sunt eventualele solutii, asa ca merita sa cititi acest articol pana la final.

Nu puteti utiliza 5G

Daca tocmai ati deschis noul dvs. iPhone 12, iPhone 12 mini, iPhone 12 Pro sau iPhone 12 Pro Max, probabil ca sunteti interesat sa utilizati reteaua 5G a operatorului dvs. Acestea fiind spuse, trebuie sa participati la un plan care accepta conectivitatea 5G.

Daca accesati sectiunea Celular din aplicatia Setari a telefonului si nu observati nicio optiune pentru 5G, aceasta nu este o eroare. Este probabil pentru ca nu aveti un plan activat 5G de la operatorul dvs. In acest caz, veti vedea doar „LTE” si „4G”.

Pentru a utiliza reteaua 5G a operatorului dvs., va trebui probabil sa va schimbati / actualizati planul tarifar. Inainte de a face acest lucru, asigurati-va ca serviciul 5G este disponibil in zonele pe care le frecventati cel mai mult.

Cum sa remediati problemele Wi-Fi iPhone 12?

Daca incepeti sa observati viteze Wi-Fi lente sau o crestere a conexiunilor scazute, iata cateva lucruri pe care le puteti incerca inainte de a intra in contact cu serviciul clienti. Inainte de a incepe sa va jucati cu setarile iPhone 12, veti dori sa investigati conexiunea Wi-Fi, care va creaza probleme.

Daca va aflati in reteaua Wi-Fi de acasa, incercati sa deconectati routerul pentru cateva minute inainte de a-l reconecta. Daca nu puteti accesa routerul la care este conectat telefonul sau daca sunteti sigur ca problema nu are nicio legatura cu routerul dvs., accesati aplicatia Setari iPhone 12.

Odata ajuns aici, veti dori sa uitati reteaua Wi-Fi cu care aveti probleme. Iata cum puteti face acest lucru:

In Setari, atingeti Wi-Fi. Selectati conexiunea atingand „i” in cerc. Atingeti Uita aceasta retea (se afla in partea de sus a ecranului).

Daca acest lucru nu functioneaza, incercati sa resetati setarile de retea ale iPhone-ului:

  • Accesati aplicatia Setari.
  • Atingeti General.
  • Atinge Reseteaza
  • Apasati pe Resetare setari retea.

Cum sa remediati problemele de incarcare a iPhone 12

Au aparut deja pe forumuri mai multi utilizatori care se plang cu privire la problemele de incarcare a iPhone 12 si majoritatea problemelor au legatura cu functia de incarcare wireless.

Daca intampinati o problema cu incarcarea fara fir, resetati iPhone-ul. Pentru aceasta, apasati si eliberati Cresterea volumului, apasati si eliberati volumul, apoi tineti apasat butonul de alimentare pana cand telefonul se opreste. Porniti din nou dispozitivul si vedeti daca functia functioneaza normal.

Daca utilizati o carcasa pentru iPhone pentru a stoca carduri de credit sau permisul auto sau orice alt document care incape in acest accesoriu, veti dori sa le eliminati inainte de a va incarca telefonul. De asemenea, ati putea incerca sa va scoateti carcasa si sa incercati sa va incarcati telefonul in acest fel.

Cum sa remediati problemele de sunet iPhone 12

Difuzoarele iPhone 12 ar trebui sa ofere un sunet puternic si clar. Cu toate acestea, daca sunetul dvs. incepe sa nu mai fie clar sau se intrerupe, iata cateva lucruri pe care le puteti incerca inainte de a intra in contact cu serviciul clienti Apple.

Mai intai reporniti iPhone-ul. De asemenea, va recomandam sa verificati daca cartela SIM este pozitionata corect. Slotul pentru cartela SIM a dispozitivelor inteligente iPhone 12 este situat in partea stanga a telefonului. De asemenea, puteti incerca sa dezactivati si sa activati conectivitatea Bluetooth.

Daca sunetul care vine de la telefon lipseste sau este distorsionat, asigurati-va ca nu exista resturi care blocheaza grila difuzoarelor sau portul Lightning.

Daca incepeti sa observati o scadere brusca a calitatii apelurilor, reporniti telefonul. De asemenea, veti dori sa verificati receptorul dispozitivului pentru a va asigura ca nu este blocat de resturi sau de protectorul de ecran daca aveti unul. Puteti incerca de asemenea, sa va eliminati carcasa de protectie daca utilizati una, pentru a vedea daca acest lucru va ajuta.

0 Shares
You May Also Like