Pagina catre care sunt directionati clientii dupa ce fac click pe anuntul tau, denumita de obicei pagina de destinatie, poate avea un impact urias asupra bugetului. Cand dau click pe un anunt, utilizatorii se asteapta la un design ingrijit si la un continut relevant.
Urmand unele dintre cele mai bune practici din acest domeniu cu ajutorul specialistitlor de pe https://moloso.ro, poti vedea preturi mai mici la licitatie, poti creste timpul de utilizare pe site-ul tau si sa iti maresti vanzarile.
Ce este Google Ads?
Google Ads permite companiilor sa isi promoveze produsele sau serviciile pe motorul de cautare si pe o retea publicitara mare.
Ce este o pagina de destinatie?
O pagina de destinatie este pagina web catre care oamenii sunt redirectionati dupa ce au dat click pe anuntul tau. Adresa URL pentru aceasta pagina este de obicei aceeasi cu adresa URL finala pentru anuntul tau.
De ce este importanta optimizarea paginii de destinatie?
Daca observi ca ai clienti care parasesc rapid site-ul tau dupa ce au vizitat prima pagina, ar putea fi timpul sa iti schimbi pagina de destinatie. Pentru o afacere mica, ca si pentru un gigant de marketing, se aplica aceleasi reguli privind experienta utilizatorului.
Prin experienta pe pagina de destinatie, ne referim la calitatea experientei pe care o are un client atunci cand iti viziteaza site-ul. Cu cat clientul acceseaza mai usor cosul de cumparaturi, cu atat este mai probabil sa faca o achizitie, de exemplu. Utilizarea paginii de destinatie afecteaza pozitia anuntului, scorul de calitate si costul campaniilor.
Daca in mod regulat utilizatorii care aterizeaza pe pagina de destinatie parasesc site-ul fara a face o achizitie, anuntul ar putea aparea mai rar sau chiar deloc. Afla cum iti poate afecta bugetul optimizarea paginii de destinatie.
- Rata de respingere redusa
Cu cat pagina ta de destinatie este mai personalizata si vizeaza un anumit public, cu atat este mai putin probabil ca si clientii sa paraseasca site-ul imediat. Daca ii trimiti intr-o pagina generala, mai degraba decat intr-o pagina publicitara, va trebui sa platesti mai mult pentru acelasi numar de clickuri in timp ce obtii mai putine conversii.
- Cea mai buna pozitie publicitara
Algoritmii observa cand oamenii gasesc pagina ta de destinatie mai relevanta decat cele ale altor site-uri concurente. Cu cat oamenii raman mai mult pe pagina sau site-ul tau dupa ce au facut click pe anunt, cu atat este mai probabil sa apara intr-o pozitie mai buna si, in cele din urma, sa genereze mai mult trafic.
- Scor de calitate imbunatatit
Relevanta paginii de destinatie joaca un rol important in modul in care Google Ads iti calculeaza scorul de calitate. Cu cat pagina ta de destinatie se potriveste cu cuvintele cheie alese, cu atat Scorul de calitate este mai mare. Prin urmare, anuntul se claseaza mai bine si platesti mai putin pe clic.
- Linkuri sporite
Cu cat oferi mai mult continut relevant si mai interesant pe pagina de destinatie, cu atat este mai mare probabilitatea ca oamenii sa il impartaseasca altora. Prin partajarea paginii, acestea contribuie la cresterea traficului fara ca tu sa platesti pentru clickuri.