Cu totii avem nevoie de un smartphone pe care sa il folosim in diferite scopuri, insa oare cati dintre noi reusim sa ne bucuram pe deplin de utilizarea acestuia?
Exista o multime de persoane care cheltiesc multi bani pentru a-si cumpara smartphone-uri performante, de la cei mai renumiti producatori de pe piata, iar la scurt timp ajung cu dispozitivele in service.
Probabil pare greu de crezut ca un telefon cumparat cu 3000 – 4000 de lei sau chiar mai mult, ajunge atat de repede in service. Ei bine, acest lucru insa este posibil, si stiti de ce? Pentru ca utilizatorii isi neglijeaza dispozitivele.
Multi utilizatori nu isi echipeaza dispozitivele cu accesorii de protectie compatibile. Unii utilizatori considera ca este inutil sa isi mai cheltuiasca banii pentru a cumpara huse telefon, iar apoi regreta ca nu si-au cumparat si un asemenea accesoriu.
Husa este un accesoriu care ii ofera telefonului o foarte buna protectie. Cei care isi indreapta atentia de exemplu spre o husa tip saculet sau spre o husa flip cover, au dispozitivele protejate in totalitate. Acestea nu se vor zgaria, nu se vor murdari, iar in cazul unui impact, cel mai probabil nu vor avea de suferit.
Exista si huse de tip carcasa care sunt eficiente, protejeaza bine telefoanele pe partile laterale, le protejeaza bateriile si partea din spate, dar nu ofera protectie pentru ecran. In aceste conditii, o folie de protectie pentru ecran, din sticla este ideala. Aceasta protejeaza impotriva zagarieturilor, impotriva depunerii prafului sau a murdariei. Cel mai important aspect insa, este ca aceste accesorii sunt foarte eficiente pentru ca protejeaza dispozitivele si in cazul unui eventual soc mecanic.
Cei care isi aleg insa o husa de tip carcasa dar nu isi echipeaza dispozitivele cu o folie de protectie pentru ecran, cu siguranta la prima cazatura a telefonului, vor ajunge cu acesta in service pentru o inlocuire display. Si stiti care este vestea si mai proasta? Garantia nu acopera astfel de reparatii, pentru ca defectiunile sunt produse din vina utilizatorilor neglijenti.
Asadar, pentru ca telefoanele nu sunt protejate in mod corespunzator, sunt foarte mari sansele sa ajunga in service pentru o eventuala inlocuire a display-ului. Acesta nu este insa singurul motiv pentru care un smartphine ajunge in service.
Unii utilizatori se confrunta cu descarcarea prematura a bateriei. Practic, orice ar face acestia, orice trucuri ar incerca pentru a prelungi durata de viata a bateriei, tot nu reusesc sa-si mentina dispozitivele incarcate. In aceste conditii, cel mai probabil isi vor duce dispozitvele la service, iar expertii le vor spune daca trebuie sa le comande de la un magazin gsm online, o baterie noua.
Alti utilizatori isi duc telefoanele in service dupa ce acestea nu mai functioneaza din cauza apei. Chiar daca in prezent majoritatea telefoanelor sunt rezistente la apa si praf, ajung multe telefoane in service care dupa ce au fost scapate (si uitate) in apa, nu mai functioneaza. In unele situatii, acestea pot fi reparate. In alte situatii insa, personalul de la service recomanda inlocuirea dispozitivelor.
Cel mai fericit caz insa pentru utilizatori, este acela de a merge cu telefonul in service pentru a-l proteja cu un accesoriu de protectie. Aceasta este o vizita preventiva, pentru ca utilizatorul merge sa-si echipeze dispozitivul, pentru a nu veni ulterior pentru o reparatie.
Asadar, exista multe motive datorita carora utilizatorii au nevoie sa isi duca telefoanele la service. Cu toate acestea, de cele mai multe ori, ei sunt singurii vinovati de faptul ca dispozitivele se defecteaza, si au nevoie de o vizita la service. Cu o husa si o folie de sticla pentru ecran, in multe cazuri, se poate preveni o defectiune.