Cum se stabileste bugetul pentru optimizarea SEO?

0 Shares
0
0
0

Bugetul pentru promovarea online se refera la optimizarea SEO si este un buget care trebuie sa acopere costuri optimizare seo. Exista servicii diverse pentru optimizare, de aceea si costurile sunt diferite.

De exemplu, o diferenta majora exista in optimizarea SEO organica, cu rezultate gratuite pe Google si optimizarea Adwords care este platita PPC (plata per click).

Urmatoarele elemente trebuie luate in calcul la stabilirea unui buget adecvat SEO:
–    site-ul este optimizat onsite;
–    site-ul are elemente CTA (click to action) oferind posibilitatea de a contacta si comanda;
–    site-ul are versiunea mobila functionala si se poate naviga usor pe site;
–    sunt aplicate metode „white hat” adica fara penalizari de la Google.

In general, companiile SEO ofera trei pachete de optimizare, si de aceea trebuie contactate in vederea alegerii pachetului potrivit. Pachetele pot fi incluse in planuri SEO, la costuri diferite, care includ numarul de ore lunar, suport tehnic si raport lunar, optimizare onpage de cuvinte cheie de baza, inscriere in directoare, articole, link-uri interne si externe, optimizare imagini, optimizare tag-uri, optimizare title mega-tags, etc.

A fost stabilit bugetul de comun acord cu clientul, urmeaza sa apara rezultatele, care sunt monitorizate atent pentru a se adapta in campaniile Google. Daca in buget firmele vor investi niste costuri, trebuie sa recunoasca la final, ca vor vinde poate de doua ori mai multe produse sau servicii, vor incheia mai multe contracte, numarul de vizitatori, viitori clienti va creste in mod categoric, deci afacerea se va dezvolta si costurile vor fi recuperate.

In consecinta, stabilirea unui buget conform cu nevoile individuale ale oricarei firme din tara se va face corect, dar orice companie SEO a studiat piata si trebuie sa aiba oferte pentru orice categorie de firma si afacere, astfel fiind oricand pregatiti sa nu depaseasca un buget pe care il pot aloca, in general firmele.

Mai intai, vor prezenta ofertele SEO, pentru ca multe dintre firmele cu activitate online au auzit de optimizare SEO, dar putine dintre acestea stiu ce inseamna si de ce pachetele sunt diferite, si ce anume rezultate sunt obtinute. Prin colaborarea dintre firma de SEO si firma care doreste un pachet SEO, se poate stabili cel mai bun cost si astfel intelegerea dintre cele doua companii va fi una mutuala, iar rezultatele vor aparea rapid si trebuie mentinute.

SEO este o metoda care contribuie eficient la dezvoltarea activitatii online a oricarei firme in mediul virtual, care are nevoie de cresterea sau mentinerea vizibilitatii pe motoarele de cautare, altfel avand un site care doar exista, dar nu este optimizat, nu va castiga nici clienti noi, nu va fi vizibil, iar activitatea online redusa nu ii va creste profitul.

De aceea, in bugetul oricarei firme, trebuie alocata o suma corespunzatoare bugetului pentru SEO, care in timp relativ scurt, va da rezultatele dorite. Se poate trece de la un pachet de baza la urmatoarele pachete, pentru ca acestea aduc progresul, ca in orice afacere totul tine de dezvoltarea continua si de maximizarea profitului si a numarului de clienti.

0 Shares
You May Also Like