Cum se administreaza un imobil?

0 Shares
0
0
0

Cu siguranta cei care locuiesc in mediul rural, sau chiar si cei care locuiesc in mediul urban, insa locuiesc la casa ci nu la bloc, nu prea detin foarte multe informatii despre cum se administreaza un imobil.

Cei care locuiesc la casa, cu siguranta stiu insa cum se administreaza o casa, pentru ca ei nu vor apela niciodata la ajutorul specialistilor pentru a le administra casa.

In schimb, sunt o multime de situatii in care cei care locuiesc la bloc, datorita faptului ca sunt destul de dezamagiti de modul in care le este administrat blocul sau scara de bloc, apeleaza la ajutorul specialistilor care se ocupa de administrare imobile.

Intr-adevar, este o munca destul de dificila aceea de a administra un bloc, iar acesta este si motivul pentru care nu toata lumea poate sa faca fata in ceea ce priveste aceasta munca, si totodata motivul pentru care se apeleaza la ajutorul specialistilor pentru administrarea imobilelor.

In primul rand, cei care administreaza immobile, trebuie sa creeze in fiecare luna liste de plata, si liste a fiecarui registru obligatoriu. Acesta este un pas pe care administratorul nu trebuie sa il uite.

Plata furnizorilor de utilitati, iar mai intai de asta, verificarea facturilor pentru utilitati este o alta etapa pe care administratorul imobilului nu trebuie sa o sara, pentru ca oamenii din bloc sa fie multumiti.

Un administrator de bloc trebuie sa incaseze lunar contributia de la locatari, iar banii vor fi depusi fie la sediul asociatiei de proprietary, fie in contul asociatiei.

Depunerea declaratiilor fiscal, deasemenea plata impozitelor si a taxelor catre stat, dar si intocmirea si depunerea de declaratii la primarie, reprezinta o alta sarcina pe care administratorul imobilului o are de efectuat.

Deasemenea, administratorul blocului trebuie sa gestioneze foarte bine fondurile banesti, dar si bunurile materiale ale asociatiei locatarilor, cu avizul Comitetului Executiv, iar pe langa toate aceste sarcini pe care le are de indeplinit, mai are de indeplinit si alte atributii impuse de catre legislatia in vigoare, sau atributii solicitate de catre asociatia locatarilor.

Ei bine, cei care isi doresc ca imobilul lor sa fie administrat ca la carte, vor putea sa ceara ajutorul specialistilor, si pentru administratia tehnica a imobilului, si cu siguranta sunt experti care se ocupa si de aceste aspect.

In primul rand, in acest caz, trebuie incheiat un contract de colaborare cu o companie care activeaza in domeniu, care isi ia angajamentul de a asigura intretinerea tehnica a imobilului.

Deasemenea, specialistii in acest domeniu vor monitoriza si vor verifica toate contoarele, pentru a nu se trezi cu surprise neplacute, iar atunci cand vorbim despre contoare, ne referim la repartitoare, la apometre, sau la contoarele de gaz si de current.

O companie serioasa de administrare a imobilelor, va superviza, si va participa la receptia lucrarilor, si a reparatiilor daca va fi nevoie, iar in cazul in care este nevoie, se va implica in anumite lucrari de reparatii electrice, sanitare sau termice ale imobilului.

Deci, administrarea unui imobil este mult mai dificila decat pare, insa din fericire, sunt persoane specializate in acest domeniu, care pot sa fie de mare ajutor.

0 Shares
You May Also Like