Cum sa-ti faci afacerea vizibila?

0 Shares
0
0
0

Imaginea afacerii tale va ajuta lumea sa o identifice usor si sa-si asocieze nevoile cu produsele sau serviciile pe care le oferi.

Un grafician bun sau designer, cum se numeste mai nou o persoana competenta sa se ocupe de conceperea imaginii unei firme (branding) creeaza un manual de identitate, care cuprinde sigla afacerii sau a firmei, sloganul, culorile si fonturile folosite in materialele realizate pentru promovarea firmei si alte elemente de identitate.

Ambasadorii afacerii

Stii cum arata imaginea afacerii tale, dar trebuie sa o vada lumea. In primul rand, toti cei implicati in afacere, inclusiv angajatii vor fi ambasadorii serviciilor sau produselor oferite de firma. In relatia directa cu clientii si cu partenerii firmei, angajatii sau colaboratorii firmei vor reprezenta imaginea afacerii. Un minim necesar in dotarea acestora sunt cartile de vizita si ofertele sau alte documente cu antet.

Pentru prezentarea si promovarea firmei se vor folosi, de asemenea, obiecte personalizate. Un agent comercial, de exemplu, ar putea merge la un potential client cu o oferta personalizata cu antetul firmei, care ar putea fi protejata de o mapa personalizata si insotita de un pix cu sigla firmei.

Daca afacerea este prezentata unui grup de posibili clienti, acestia pot afla informatii din mape de prezentare, continand pliante si alte tiparituri informative, dar se poate face si o prezentare video sau in slide-uri. Grupul ar putea primi stick-uri USB personalizate, care sa contina informatiile despre afacere sau alte mici cadouri, care, bineinteles, sa reprezinte imaginea afacerii.

Vizibilitatea afacerii tale

Orice mica afacere ar trebui sa aiba macar o pagina pe o retea de socializare, mai ales ca este o oportunitate fara costuri de a face cunoscute serviciile sau produsele pe Internet.

Insa ideal ar fi ca afacerea sa fie prezentata pe Internet prin intermediul unui site cu domeniu propriu, unde sa fie prezentate firma, activitatea, echipa, serviciile sau produsele, putandu-se face chiar magazine virtuale.

Website-ul afacerii tale trebuie promovat prin pagina creata pe o retea de socializare sau mai multe, emarketingul fiind foarte important pentru vizibilitate pe Internet. Nu ignorati SEO – un specialist iti va spune cat de important este sa fii gasit de motoarele de cautare.

Mass-media poate fi o cale de promovare, prin spatii publicitare si nu numai, dedicata tuturor potentialilor clienti, nu doar celor care utilizeaza Internetul. In functie de publicul tinta, se pot publica materiale publicitare sau articole in ziare sau se pot organiza concursuri la radio.

Evenimentele organizate de firma sau la care firma participa ca sponsori este o alta modalitate de a atrage atentia prin intermediul mass-media. Companiile cu bugete mari dedicate promovarii isi pot permite sa plateasca crearea de spoturi publicitare pentru TV sau Internet si difuzarea lor.

0 Shares
You May Also Like