Probabil ca ati auzit deja despre o analiza pentru „lipsa de continut”. Este locul in care cautati cuvinte cheie pentru care se claseaza concurentii dvs., dar nu produceti continut pentru acestea. O multime de instrumente au aceasta functionalitate. Nu este unic pentru Ahrefs. Totusi, ceea ce este unic pentru Ahrefs este capacitatea de a face acest lucru la nivel de URL sau subfolder.
Cum este util acest lucru? Imagineaza-ti ca lucrezi la o strategie de continut pe blog. Nu doriti sa comparati intregul site web cu site-uri concurente, ci mai degraba doar blogurile respective (care se afla in subfoldere). Pentru a face acest lucru in instrumentul Ahrefs Content Gap, utilizati modul „prefix”.
Sapati in cuvintele cheie din care face parte blogul concurent si adaugati orice lucru care are sens in calendarul de continut. Daca Google nu crede ca pagina dvs. acopera subiectul suficient de profund, clasamentele dvs. pot suferi. Din acest motiv este important sa cumparati Ahrefs shared account.
O modalitate de a descoperi subtopicuri pe care ai uitat sa le incluzi este sa rulezi o analiza a golurilor de continut la nivel de pagina. Luati o pagina de pe site-ul dvs. care nu se claseaza bine pentru cuvantul cheie tinta, apoi comparati-o cu paginile actuale de top, folosind modul „URL” din instrumentul nostru Gap Content.
Aici, este clar ca ar trebui sa actualizam ghidul nostru cu o definitie clara „PageRank” si, eventual, sa adaugam cateva recomandari „software PageRank”.
Vedeti istoricul clasamentului oricarui site web pentru orice cuvant cheie (si comparati cu concurentii)
Cunoasterea modului in care paginile au fost clasate pentru anumite cuvinte cheie poate fi extrem de vizibil – si puteti face asta in Site Explorer . Site Explorer> introduceti site-ul web> Cuvinte cheie organice> alegeti un cuvant cheie> dati clic pe pictograma „istoric”
Este important sa fiti atenti la legaturile dvs. externe, mai ales atunci cand aveti o echipa care lucreaza pe site-ul dvs. De exemplu, am angajat recent cativa freelanceri pentru a traduce postarile blogului nostru in alte limbi. In timp ce rasfoiam raportul „Domenii conexe” la scurt timp, am observat doua mici probleme.
In primul rand, in timp ce facem traduceri, nu permitem un text de ancorare comercial, deoarece exista sanse ca Google sa-l vada ca fiind manipulator. In al doilea rand, doua dintre adresele URL pe care le-am distribuit in scop demonstrativ intr-un articol original s-au transformat in link-uri live in versiunea tradusa, ceea ce nu a fost niciodata intentia noastra.
In cazul nostru, niciuna dintre aceste probleme nu a fost una mare, dar raportul „Domenii conexe” ar putea fi salvator in cazul in care cineva vrea sa-ti pirateze site-ul si sa injecteze legaturi dubioase pentru a incerca sa-ti faca rau clasamentului.
Disparitia legaturilor este o alta problema comuna cand vine vorba de link-uri de iesire. Acesta este locul in care site-urile si paginile pe care le leagati trebuie sa se conecteze corect. Pentru a urmari aceste aspecte, mergeti la raportul „Linkuri broken” din sectiunea cu acelasi nume din Explorer.
Desi este putin probabil ca link-urile de iesire broken sa fie un semnal critic de clasare pentru Google, merita sa le remediati daca respectati cititorii dvs. si nu doriti sa piarda timp dand clic pe linkurile moarte.