Faptul ca toata lumea detine un smartphone nu mai este de mult o noutate, indiferent de firma care le produce, ca este un smartphone de ultima generatie de la cele mai mari firme de pe piata sau ca este produs de o firma anonima, un astfel de produs il avem cu totii, insa de multe ori se intampla ca ele sa nu functioneze exact asa cum noi am vrea.
De foarte multe ori se intampla ca telefonul sa se blocheze in timpul in care ruleaza o aplicatie, sau cand cautam ceva pe internet, sau poate il scapam pe gresie si se sparge ecranul, iar atunci o sa fim nevoiti sa mergem cu telefonul la reparat la un service.
Ei bine, atunci eu ca si client incep sa ma intreb ce trebuie sa stiu despre un service de reparatii telefoane? La o simpla cautare pe internet, cand cand cautam reparatii telefoane Bucuresti gasim o multime de astfel de serivice-uri.
In primul rand trebuie sa stim ca intr-un astfel de service de telefoane, se pot face reinstalari de softuri, se repara sau se inlocuiesc componentele care nu mai functioneaza, se lipesc folii protectoare pe ecran, se schimba ecranul sau displayul in cazul in care acesta este fisurat sau spart, se decodeaza telefoanele, sau se decupeaza cartelele sim pentru a intra in slot.
Ceea ce mai trebuie stiut este faptul ca nu toate service-urile care au acest domeniu de activitate dau dovada de profesionalism si seriozitate.
Unele service-uri nu lucreaza cu componente noi ceea ce cu siguranta afecteaza calitatea reparatiei, altele lucreaza scump iar calitatea lipseste, in timp ce altele pot sa lucreze la preturi normale sau foarte putin peste medie, dar calitatea reparatiei sa fie una superioara si sa nu mai intampini probleme la reparatia efectuata.
In mod evident, ca sa evitam defectarea telefonului trebuie sa avem foarte mare grija de el, insa chiar si asa nu putem sa fim siguri ca acesta nu o sa intampine probleme de functionare. Cu siguranta daca scapam telefonul pe jos acesta o sa sufere un soc in urma cazaturii si sunt sanse mari sa nu mai functioneze corespunzator.
Cam de fiecare data smartphonurile se strica atunci cand ne asteptam mai putin, iar noi cautam cele mai bune variante pentru a le repara cat mai repede.
In orice service o sa mergi cu telefonul, acestia trebuie sa faca o constatare amantuntita si detaliata a telefonului pentru a identifica toate problemele cu care se confrunta dispozitivul, dupa care sa gaseasca solutia cea mai indicata pentru reparatie.
Odata facuta constatarea, clientul trebuie sa fie informat cu privire la problemele telefonului, preturile componentelor si al manoperei. Reparatia trebuie sa inceapa numai in momentul in care clientul este informat despre aceste aspecte si isi da acceptul pentru inceperea reparatiei.
In mod normal, odata ce telefonul a fost reparat nu mai trebuie sa intampine probleme de functionare. Cu cat telefonul functioneaza mai bine cu atat este si clientul mai multumit, dar si imaginea service-ului