Daca ati solicitat reperarea telefonului de la un provider autorizat pentru iPhone, puteti contacta firma pentru a intreba cat dureaza pana cand dispozitivul intra in service sau cat dureaza reparatia si cand veti primi telefonul inapoi.
Acest lucru este valabil si in cazul in care ati trimis telefonul prin intermediari. Este indicat sa tineti cont si de faptul ca atunci cand telefonul este in service pot aparea disfunctionalitati pe care nu le-ati observati si in acest caz reparatia va dura putin mai mult decat timpul estimat pe care l-ati primit.
Mai multe detalii despre acest aspect ne sunt prezentate de catre un service de reparatii iPhone din Bucuresti.
In ceea ce priveste datele pe care le aveti salvate in telefon, acestea de cele mai multe ori se pierd in urma servisarii. De aceea, este indicat sa faceti un back-up la toate fisierele importante stocate in telefon in calculator sau pe un memory stick, inainte sa trimiteti telefonul intr-un service. Puteti face asta folosind aplicatii specifice precum iCloud si iTunes.
[adsenseyu1]
In orice service autorizat nu se asuma responsabilitatea pentru informatiile pierdute in timpul interventiei si nu se ofera servicii de transfer de date. In timpul perioadei de servisare telefonul poate fi schimbat complet cu altul nou sau echivalent ca si performanta cu modelul pe care l-ati trimis.
Duoa ce telefonul revine din service probabil telefonul va avea un sistem nou de operare instalat, cu o data mai recenta si cu update-uri facute zilnic, comparativ cu sistemul pe care il detineati in telefonul trimis. In acest caz va trebui sa accesati aplicatiile pentru a restaura datele daca ati facut deja un backup al informatiilor.
Prin urmare, este necesar sa faceti update la aplicatii pentru ca acestea sa fie compatibile cu sistemul de operare.
Daca aveti probleme cu aplicatiile din App Store va recomandam sa verificati daca acestea au ceva update-uri disponibile pe care ar trebui sa le instalati. Update-urile rezolva numeroase bug-uri si problemele de incompatibilitate.
[adsenseyu1]
Daca telefonul a ajuns in service prin intermediul unui provider autorizat Apple va recomandam sa il contactati si va sti cu sigutanta sa va spuna ce garantie are dispozitivul mobil trimis. Acelasi lucru se poate face si in cazul in care ati cumparat un telefon de la un intermediar.
Site-ul iPhone are si o sectiune de suport care contine o gama vasta de articole foarte utile pentru acele persoane care au diverse probleme sau care au o serie de nelamuriri in ceea ce priveste modul de funtionare a telefoanelor.
Daca cititi aceste articole si inca mai aveti nevoie de suport tehnic pentru a depana telefonul puteti contacta responsabilii prin mail sau printr-un telefon la datele de contact de pe site.
Va recomandam, de asemenea, sa va duceti in acele service-uri despre care stiti ca sunt autorizate si care au servicii dedicate pentru iPhone. Daca telefonul a fost achizitionat din magazine online si dispozitivul inca se mai afla in garantie, atunci il puteti returna pentru reparatiile necesare sau in functie de situatie, pentru inlocuirea acestuia conform legislatiei in vigoare.