iOS este sistemul de operare intalnit la dispozitivele iPhone, care sunt scoase pe piata de catre Apple, si care sunt probabil cele mai apreciate smartphone-uri.
Foarte multe persoane care isi aleg un dispozitiv de ultima generatie de la Apple, isi protejeaza dispozitivele cu cele mai bune accesorii de protectie iPhone, pentru ca nu doresc sa fie puse in situatia de a-si duce dispozitivele in service pentru o eventuala inlocuire display sau a altor piese telefoane.
Exista totusi situatii in care utilizatorii ajung cu dispozitivele iPhone in service, si nu datorita unor defectiuni hardware, cum ar fi un ecran spart care trebuie inlocuit, ci datorita unor probleme software.
Specialistii de la service, se ocupa si de reparatii software iPhone, iar in continuare vom discuta putin despre acest subiect. Vom vedea exemple de probleme software, solutii, si cand trebuie dus dispozitivul in service.
Apple Mail diverse probleme
Au fost raportate numeroase probleme cu performanta iOS 13 Mail, cum ar fi faptul ca aplicatia iPhone Mail nu se actualizeaza, se blocheaza, nu se sincronizeaza pe iPhone sau iPad, nu se deschide, nu se trimit mesaje, se deschid mesaje nefinalizate la lansarea aplicatiei, nu se incarca e-mailurile si conturile de e-mail ale tertilor, notificarile nu apar, esuarea permisiunii de a crea conturi noi, receptionarea mesajelor pe mail fara se vedea cine este expeditorul mailului.
Acestea sunt situatii cu adevarat deranjante, insa exista unele potentiale solutii pentru remedierea acestora, inainte de a duce telefonul in service:
- Verificati daca sunt disponibile actualizari de software pentru aplicatii terta parte, cum ar fi Yahoo Mail sau Gmail, pe care este posibil sa le fi adaugat la Mail verificand App Store.
- Daca notificarile prin e-mail nu functioneaza, asigurati-va ca sunt activate pentru aplicatia Mail. Lansati Setari> E-mail> Notificari> Permiteti notificari.
- Daca nu puteti crea mai multe conturi de e-mail, asigurati-va ca dezactivati setarile de restrictie care va impiedica sa adaugati conturi. Lansati Setari> Durata ecran> Selectati restrictii de continut si confidentialitate> Aplicatii permise> E-mail si activati comutatorul. Aceasta actiune va permite sa adaugati mai multe conturi in aplicatia de e-mail.
- Activati aplicatia Mail pentru date celulare cu Setari> Celular si comutati pe optiunea Mail.
- Resetati setarile retelei cu Setari> General> Resetare> Resetati setarile retelei. Vi se va solicita sa introduceti parola pentru a continua.
- Daca resetarea retelei nu functioneaza, verificati optiunile Push, Fetch sau Manual care controleaza activitatea contului utilizand Setari> Setari parole si conturi> Preluare setari date noi.
- Fortati iesirea din aplicatia Mail, si redeschideti aplicatia. Este o solutie populara atunci cand e-mailul nu se sincronizeaza corect. Atingeti de doua ori repede pe butonul Acasa pentru a vizualiza toate aplicatiile care ruleaza, glisati in sus pe aplicatii pentru a le inchide si relansati Mail.
- Daca aplicatia dvs. de e-mail iPhone se blocheaza, incercati sa reporniti dispozitivul.
Daca incercati aceste solutii, iar problema persista, cel mai probabil va trebui sa mergeti cu telefonul in service. Expertii in reparatii software vor depista care este cauza problemei si vor remedia rapid aceasta problema.
Probleme de conectivitate
Exista situatii in care utilizatorii nu se pot conecta de exemplu la Bluetooth, sau nu pot primi sau trimite fisiere prin bluetooth. Simpla dezactivare si reactivare a functiei poate remedia problema.
O alta solutie poate consta in activarea pentru maxim un minut a modului avion, dupa care se dezactiveaza acesta si se incearca din nou conectarea. Daca problema persista, se recomanda resetarea setarilor de retea.
O ultima solutie, consta in resetarea dispozitivului pentru a reveni la setarile din fabrica. Daca nici dupa aceasta operatiune, problema nu este remediata, doar specialistii de la un service gsm se mai pot ocupa de remedierea problemei.